inget kul.. men gott haha.

tja tja, har inte gjort ett piss sen föra gången jag skrev... jag åt lite mat va så jävla skarrigt så jag kommer inte ens ihåg vad det hette...
men jag fick faktist chip och lite dricka. så nu e jag glad

senare ikväll blire vel att snacka med simpa och lirra lite på datan lär bli lite chill.
har faktist inget mer att säga så det blir ett jätte kort inlägg...

karin skratta att jag ramla i trappan riktigt lågt :O... det gjorde så jälva ont ju haha xD
er som inte läst min blogg så har jag ramlat med hojjen och går på krykor... och ramla i trappan *suck*
kanske skriver lite innan jag går och lägger mig hareeee gött som fan, för det ska jag.

karin suger... hon skrev mer än mig i sin blogg :O aanderssson.blogg.se

Kommentarer
Postat av: karin

hahahahahhahahahah du är så osmidiiiiig xD förlåt (a) hiihih, kommer skriva långa inlägg varje gång nu lilla gubben . hare gött !<3

2008-06-14 @ 17:23:58
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0