kommer sakna...

tjaa allihop... kom hem från sandra för int så länge sen... vi myste lite och kolla på en film, kommer inte ihåg va filmen hete men den va rätt bra faktist even fast jag iten såg så mycke. sen hjälpte jag henne med all sin packning in i bilen hon ska bort till falum och lirra banny så får inte träffa henne på 9dagar.
igentligen skulle henner morsa bara skjusa mig till buss stationen men vi viste inte när bussen gick så hon skjusa mig hela vägen hem riktigt skyst hennes mamma e asså och Sandra tycker bara hon e pinsam vad e det med henne. haha.
när jag kom hem så var jag helt överflippad och jag hjälpte morsan med maten, jag tog ut disken dukade och skärde grönsaker och snacka med morsan som en jälva galning, ofta jag brukar göra det. (INTE) men men. vi åt iallafall köttfärs i pitabröd eller hur det stavas...
efter maten gick jag upp till datan, hade tråkigt så jag gitta ner och lärde mig lite nya stillar på graffiti men är fortfarande inte nöjd... vill att det ska bli bättre haha. övning ger fördighet som alla vuxna säger.

nu ska jag leta lite kepsar tror jag ska köpa en svart och en vit men det kostar ju typ 800 tsm. så får köpa en och vänta lite med den andra... tror det blir en svart efter som jag bara kommer skita ner den vita... men alla mina kläder e vita... så det blir ett svårt val. snyggast med vit men så lätt att skita ner... vad tycker ni?
måste börja leta nu för ska ringa sandra snart oxå... hare gött skriver KANSKE senare ikväll.

KOMMER SAKNA SANDRA MEST NÄR HON DRAR


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0