midddsommar...

tja tja, nu e det middsommar och jag vakna typ klockan tolv idag. har itne tänkt göra någonting idag kasnke ska till några polare och bara chilla lite grana... igentligen ville jag ut och hojja med en kompis men han tror att det e blött efter som att det ragnade inatt... jag som verkligen e skit sugen på att hojja... men men, det blir vela att sitta hemma och spela lite spel på datan och mäta lite i rummet så vi kan göra om mitt rum tjockt nice lär det bli... så om jag inte är med någon kompis så gör jag vel det... mäta och sitta vid data.. inte det roligaste men men. kanske ringer simpa och sandra senare på kvällen oxå, och tar upp en cola och svullar järnet med en chips skål brevid och spelar lite spel som sagt var... sammtidigt som jags pelar ringer jag simpa tror jag så vi kan lirra tillsammans... och sen innan jag gittar till sängs så blir det vel att ringa sandra. det som är bra e ju att det e föreldrar fritt här hemma... mina föreldrar gittar till några av deras kompisar och har lite kul...
nu har jag absolut inget mer att säga förutom att jag drömmde sjukaste drömmen kan itne ens förklara den haha... men men hare gött
skriver ikväll tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0