nästavecka & igårkväll

tjenare, tänkte bara berätta lite om igår kväll efter som att jag inte la in något inlägg då... jag gjorde inpresip ingenting jag ringde sandra och pratade med henne till halv 1 tror jag ungfär att tiden va... men men jag täkade snabbt efter vi laggt på, sen va det inge mer med den kvällen... idag ska jag va med sandra efter lunchen, det blir nice... ska inte sova där så det blir vel ett inlägg ikväll, kan inte sova där för hon ska ju till landet imonr det e ju middsommar, själv ska man nog dra till skogås och hojja lite... hade emdå inga planer för imorn...

på söndag så åker sandra till Falund så det här e sista dagen jag träffar henne innan hon åker... blir lite tråkigt, men jag får lite mer tid till att cykla så ringer jag nog henne varenda kväll... så nästa vecka så skajag hojja hela veckan lär bli tjockt nice men lär sakna sandra...
nu har jag inge mer att skriva... hare gött... någon som ska till skogås och hojja så skriv i komentar...
någon gång i sommar ska jag till björnsträdgård i polerna dära, sen ska jag upp till HL och köpa lite graffiti penor så jag kan göra lite på papper.
skriver mer ikväll hare gött.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0