nice nice...

tjoo, vakna jag runt kl. 12 och farsan hade en kompis här dom höll på fixa med motorcyklarna som vanlig da... kolla lite på internet efter nya grejer... men men själv vakna jag och tog lite mackor som sen frukost... jag gick upp på rummet och åt upp allt skit, och lirra lite... eller, ahh, eller jag kanske va på MSN ett tag först kommer inte ihåg. det gick kanske dåligt på spelat haha så jag lack ur lite och stängde ner och lysna lite å musik och chatta lite... Sen kom jag på att jag har ett nytt stort data bord där nere... så, jag bestämde mig för att fixa om allt i rummet och mublera om och skit... först mublera jag om 2 gånger båda gångerna va fel så ahh.. jag ropa på farsan och han sa hur jag skulle ställa skiten... så jag gjorde som han sa men han nästan inte börja för än anton kom upp och sa att det va mat (min bror). så jag åt lite kykling med potatis gratäng inte min favvo mat precis hehe. men jag åt lite iallfall... sennär jag ätit klart tog jag upp ett glas med cola och fortsätta att flytta saker...  jag blev klar och jag skulle ner och bära upp bordet men det va så jävla tungt så pappa tog hand om de hehe. han hjälpe mig att skruva fast benna och jag välte det åt rätt håll och kopla in datan och allt sånt. (därför har jag inte skrivit tidigare) men men nu e det klart. och jag satte mig och chatta på MSN och lysna på lite tEmy MK riktigt chill rappare som jag sagt i ett av mina andra blogg inlägg hehe. men men jag började chatta med sandra och jag kom på att jag skulle träffa henne... men jagt orr inte det går ska hjälpa till här hemma och skit. lite tråkigt efter som att hon gittar till Falun snart. men men nu ska jag chatta vidare och jag skriver ett till inlägg ikväll innan jga gittar till sängs. hare jävligt nice och jag bjuder på en tEmy MK låt. under...  (så ni vet så e tEmy & MK samma sak bara att tEmy e en ensam rappare och MK e en med hans kompis oxå) låten heter MK - allting är slut



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0