nice nice...

tjena tjena, hoppas alla har det bra, själv har men det tjockt nice. jag vaknade och loggade in på msn och playahead på datan... då min kompis fråga mig om jag ville hojja med han och hans kompis i skogås. jag sa självklart ja efter som jag inte kunnat hojja innan med min fot. han och hans kompis va i älvsjö så jag fick cykla till vh själv och ta tåget där ifrån efter som att tågen e av stängde mellan nynäshamn och vh... tar dryggt en kvart med cykel där jag bor till vh. kännde verkligen att jag behövde lite frisk luft efter att ha varit inne med min fot hela dagarna... men iallafall, så gick jag av i trångsund för det e bara nerförsbackar ner till ramperna då. när jag kom fram så va det typ 5 stycken amatör åkare och det va skit blött och hade verkligen inge lust att cykla då... man bara glider över allt om däcken e blötta.... men ajaa, lite senare så kom ju iallafall mina 2 kompisar och jag fick verkligen lust att hojja då, hade inte hojjat med dom 2 på åratal... men men jag visade lite vad jag kunde och dom blev faktist imponerande hur grym jag blivt. (fast jag alltid vart bättre än dom) men men, så jag bestämde mig att köra lite "dirt" det e stora sand hopp dryggt 2 meter stor och 2 meters mellan rum till landningen, det va där jag hade ramlat innan och gått med krykor, skulle tästa en 360 då.
men iallafall, det va det lite kladdigt och det gjorde att man tappade farten... inte så jävla bra... så vi hämta lite playwood skiver och la imellan där det va kladdigt och halt och det va som nytt igen haha. jag hoppade lite och visade lite lätta trick typ tabel när man lägger hojjen så den e rakt åt sidan, x-up när man vrider styret ett halft varv och no footer cancan när man slänger båda fötterna åt ett håll av cykeln upp i luften... lite så där lätta små trick, så efter ett tag så bestämmde jag mig att visa dom att jag kunde 360 i mellanslingan (dom trode mig inte att jag kunde) men ahh det gick faktist grymt bra och den blev super clean, har aldrig gjort den så clean tror jag... men men jag gjorde den en gång till när han tog kort... tyvär blev kortet dåligt... men min 360 blev lika clean som föra gången... *stolt* men iallafall, efter jag gjort 360 typ 5 gånger så kom jag och skulle göra en till som tyvär gick åt helvete och jag landade på back hjulet och fick lite flip och landade på ryggen väldigt hårt... men jag klarade mig rätt fint faktist och jag cyklade vidare till ramperna... jag körde ett bra tag och sen bestämde vi oss för att åka iväg och köpa dricka. efter att vi gjort det så stog vi bara utanför affären och bara chillade lite... min kompis träffa två andra kompisar och hälsa lite på dom och sen gitta vi till ramperna igen. jag körde lite miniramp och försökte lära mig "tuck no hander"... när man sätter styret mot middjan och cykeln e som om man skulle va uppe på backhjulet fast man va öppe i luften och man släpper händerna rakt uppi luften... låter skit lätt men är hur svårt som hälst vågade verkligen inte släppa händerna....  men iallfall efter att jag trännat på det i en halv timme så gittade vi till slut hem... andreas som min ena kompis heter följde med hem till tungelsta till sin morsa... vi hade så jälva tråkigt på vägen hem från vh jag va helt jälva dö och orkade nästan inte cykla tog typ en halv timme för oss. haha. brukar ta en kvart. men iallfall jag kom hem svullade lite pizza och nu sitter jag här och måste faktist gitta...  
ska in i duschen nu luktar inte precis hallon...
men aja...
alla får hare så gött fan. för jag mår super för jag klara 360 i mellan cleant.haha


Kommentarer
Postat av: M a m m a . J e s s i c a

Klicka här, för där står det vad jag vill ha för info och vart du ska skicka det. http://jyees89.blogg.se/2008/february/ny-bloggdesign2008-02-22-2.html

2008-06-17 @ 21:16:21
URL: http://jyees89.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0