orkar inte.

haha. jag har inte gått och duschat än jag orkar verkligen itne jag e helt slut i bennen *suck* glömde oxå nämna attt jag nästan klara tailwhip "då man håller i cykeln och man sparkar runt cykeln ett varv" ungefär som en 360 fast bara cykeln snurrar och man håller i styret... jag klarade oxå 360 x-up då man gör en 360 och snurrar styret ett halft varv... klara oxå turndown 360 (vet inte hur jag ska förklara turndown) men skit samma sök på youtube... turndown om ni vill veta hur det ser ut. gjorde iallfall en turn down och en 360 isamma... riktigt glad men men jag vaknade oxå vid 12.00 jag förstår verkligen inte.. jga vill itne sova så jälva länge...

usäktar att jag gjorde mina inlägg så sent men jag vaknade så sent och det va inte planerat att ajg skulle hojja så det blev inte inläggs för en det innan och det hära inlägged...

hare gött och läs inlägget innan.


Kommentarer
Postat av: karin

sv; haha yes min tröja är ju skitfin, haha ;D

du, lille viktor, det är du som har tråkig humor. hahahhaha det var ju hur kul som helst! hahah xD

haha jahaja, eller så ringer du mig ;):P

2008-06-17 @ 21:47:15
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0