SAAANDRA <3333

tjena tjena, för¨låt att jag itne skrivit idag... men jag har inte gjort något specielt bara suttit vid datan och spelat lite fifa 2006 haha as kul hehe.. men senare vid 5 så kom min älskling snadra hem. äntligen säger jag bara. hon har vart i falund i 8 dar. man dog fan nästan. hehe. men iallafall så va jag tvingen att äta lite och sedan åkte jag och mamma och köpte godis som jag kunde ha när jag kom hem, och sedan skjusa hon mig till sandra... när hon skjusa mig kom jag på att jag glömt mobil och busskort hemma hehe inte bra... mamma va nära ¨på vända men jag sa att jag tog sandras buss kort... men det visa sig att hon inte hade något hehe.. så vi fick lite panik, antingen skulle jag gå hem typ 1 och en halv timme eller taxi av MINA pengar  (aldirg) eller vänta några timmar så att mamma kund hämta mig, självklart tog jag vänta några timmar efter som att jag inte ville hem hehe. fick nämligen itne sova där av hennes pappa vet inte varför...
men iallafall så kom min mamma senare och nu sitter jag här och svullar mitt godis hehe.. gott gott... har inte gjort något mer så jag säger hej då här hehe.
god natt...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0