skit trisst dag...

Idag har jag fan itne gjort ett enda piss... Några tjejer fråga om jag ville komma över men hade verkligen ingen lust... Slutade med att anton släppte in dom i husset och jag va i något annat rum så dom kolla igenom hela min data, inte så jävla snällt. Men aja livit går inte under.

Jag va oxå ute och fixade med hojjen lite grana... Jag skruvade åt vevarmana lite hårdare och flytta lite på styret... Och gick sedan ut och träna på lite "fakie's" gick inte så jälva bra haha. men aja. Snart kommer dom och dom ska va cleana till slut. 

Efter sen när jag kom in så spelade jag lite trummor... Lärde mig ingen ny låt eller något sånt, spelade bara litegrana av det jag kunde. Sen när jag kollade ner på mina fötter när jag spelade så såg jag verkligen att min vänsterfott (den jag hade ont i) skaka som fan... Asså jag tror itne mitt fot har skakat så mycke asså.  Blev ju fan nästan rädd. haha. Men aja. efter jag spelat klart tog jag en lång varm dusch. (riktigt skönt). Sen har jag itne gjort något mer än att prata lite i tele med Sandra och suttit vad datan...

Imorn ska jag inte heler göra någonting efter som att min kompis vevlager gick sönder på hojjen så blir det vel att kanske va med Pierre vet inte riktigt än om vi ska de men men... Ska se om min kompis har en annan cykel för vill verkligen cykla, har ju itne kunnat cykla på ett tag nu för att min fot har vart sönder bara för jag skulle tästa ett nytt trick. men men sånt händer om man ska lära sig nya saker... Va ju iallafall tur att den inte var brytten... Men nu ska jag inte ta upp de igen...
Vet ni va, jag e jävligt trött, har haft så tråkigt så jag gittar till sängs...

Sov gott och hare gött och dröm om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0