skogås!

tjo, kom nyss hem från skogås... dagen såg ut så här:
första vakna jag och ringde två st som skulle med mig ditt... båda var i älvsjö så jag cyklade själv 2 stationer till VH. drygt en kvart... jag to g tåget som gick 12.37 från vh kommer inte ihåg när jag va framme i skogås men när jag kom ditt så va en kille som heter john och en som heter edgar där.. inte mina kompisar... (mina kompisar jag skulle ditt med heter andreas o wille) men jag känner båda john och edgar så jag hojjade med dom... john hade fått punka efter en enormt berättade dom så dom fråga mig om laggning så jag gav dom båda lim och lagnings skit... sen kunde han hojja igen... men ungefär precis när han va klar med lagningen kom 3 till denise, mathias och någon jag glömde namnet på hehe. för han käännde jag inte... men men. vi hojjade tsm och sen tillslut kom mina kompisar som jag typ itne cykla med. jga hojjade mer med john och dom... men, sen kom faktist en kille som ja läser blogg hos hehe. www.hejjaghetersammy.blogg.se men iallafall jag prade inte med han i början men jag fortsatte cykla och åkte till dirten med mina kompisar jag igentligen skulle ditt med... jag gjorde en nice 360 som jag klara riktigt cleant nice nice... jag tästa igen och fick en lika bra... nice nice men sen åkte jag till streeten igen (parken) och körde lite... sen kom ännu en kille som john och jag känner christian cewe... han hade med sig 2 kompisar som jag särimot int kännde... hehe. jag och john träna lite på 360 x-up han klarade den cleant tilslut och själv klara man den aldrig..  klara den jämt förut... börjar nog bli lite gammal...

typ ett bra tag senare gick jag upp till dirten igen... med andreas och wille... gjorde en 360 clean va den oxå... så jag gick upp försökte på en till och det blev en bail... (vurpa) ont gjorde det men så jag gick till parken hehe... kommer inte ihåg vad jag gjorde men jag gick iallfal fall till dirten efter ett tag igen hehe. med cewe och hans kompisar... försökte 360 ramla igen... ont. hehe. och änu en gång. ramla. ont i röven som fan hehe (kan inte sitta normalt) tästa ånu en gång bail.... oxå onte i rumpan.... och sen gjorde jag en sista gång och det blev oxå en väldigt fin vurpa hehe... så jag gick till parkaen gick ju inte så bra för mig hehe. men så jag började prata med sammy han som jag läser blogg hos... hehe. han va 93, 15 basst... och garva väldigt mycke haha. men det e ju bra. hehe. och sen när vi pratat klart börja jag cykla... och efter ett tag åkte jag hem med andreas... wille åkte andra hållet hehe... men men... tog som vanligt för mig och andreas en halv timme iställe för en kvart hem... och nu sitter jag här och funderar på att äta någon gott... hehe.
men ni får ha det så niice jag skriver mer ikväll innan sängs hareee göött fan..

(sammy om du läser det här så ge mig din msn i komentar.)


Kommentarer
Postat av: Sammiii

[email protected]

Vi ska till bowlsen (björnsträdgård) imrogon, kom om du pallar, hörs på msn ;)

2008-06-23 @ 23:08:10
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0