skogås, björnsan, sammy och rille... :D:D

tja tja. kom nyss hnem från en av det skönaste hojjnings dagarna med sammy och rille hehe. tjockt nice va det ska jag säga... även om jag inte lärde mig något eller något sånt så va det riktigt chill efter som att han e så sjuk hehe. men iallafall så såg dagen ut så här:
vakna, ringde sammy och fråga när och vart han skulle hojja.. han skulle till skogås och jag va såklart på. hehe. men han skulle inte dra för om typ en timme... så jag bad morsan fixa en ipod till mig hehe. hon gjorde det oxå så jag blev glad...hehe. äntligen kan man hojja med musik... fast den e bestäld så kanske tar ett tag innan den kommer men iallafall liksom... efter det tog jag något att äta, (köttbullar och makaroni) hehe. men iallafall så ringde jag sammy efter det och han ahde precis dragit och sa att jag skulle ringa om 10 min...
10 min senare så ringde jag han och han va i trångsund så jag bad morsan skjusa mig till skogås... hon gjorde det oxå... undrar om hon e glad idag... en ipod och skjus till skogås haha. menmen när jag kom ditt trog jag direk upp till dirten där sammy va... hehe. vi körde lite lätta trick typ x-up och såna saker... till slut så langa han fetta tucknohander och jag langade en 360 gick bra bara att det blev en fin dunk där hehe. men men. haha lite senare kom det några sm killar som oxå tog mellan slinga... så vi körde en fett line hehe. gick åt helvete, hehe så här såg min line ut... en whip utan att komma tbx haha, andra hoppet en till whip som va störe kom inte heler tbx så  hade ingen fart och la nog den läkraste front dunken ever... hahah. hoppa över styret och cykeln flög nästan på mig och byxorna sprack vid knätt hehe tjockaste skavsåret på ryggen nu... hehe. då började vi planera aatt äta något och sedan dra till björnsan så, så blev dehehe fast jag åt inget efter som att jag ätit hemma. på vägen till kebaben som dom skulle äta... så gick det hål i rilles slang... s vi fick gå halva vägen hehe. tur att det inte e så långt... eheh. men ialllafall så beställde dom mat när dom käkat upp allt så lånade jag sammy's cykel och körde lite manuel hehe. medans rille och sebbe försökte fixahans punka haha. när jag åkte för bi efter 5 minuter då dom skulle fylle slangen med luft så här man fettttaste smällen och slamen gick det håll i haha. tp 10 cm långt håll så han fick gå till station och låna min cykel lite men men. hehe när tåget kom så kom vi på att det fanns en cykel affär vid björnsan typ så jag sebbe och sammy drog ditt så fort vi kunde men det va tyvär stängt så han fick kolla, lånna sammy's cykel och lånna min cykel va endå äligt kul...
senare fram mot kvällen när jag lånade sammy's cykel så skulle jag sätta mig ner på hans sadel så hör man att byxorna spricker hahahah. skit kul hehe. men men. haha det va litet först men senare mot kvällen blev det enormt. hehe

men skit i det lite senare så tyckte sammy att jag skulle tästa 540... ett och ett halvt varv... svårt som bara fan. men men. jag tästade allt för  hans skull haha jag e så snäll... jag kom runt 540 nästan fast slängde iväg hojjen (film kommer sneare tror jag) det va nog det ända svåra trick jag försökte tror jag.. förutom superman seat grab och barspin.. hehe. superman seat grab gick rätt bra men barspin hahaha gick åt helvete hehe. men jag kommer itne ihåg mr nu om dagen så jag gör vel ett stop här... hare nice så skriver jag mer imorn... eller kanske lägger ut filmer idag om jag får dom... hehe. hare gött shhhaaa...

imorn blir det sandra eller stuvsta (copdirten) eller ditt samm ska.. hehe. så skrive inte för på kvällen imorn
shaa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0