skogås, copdirten

tjenare... kom precis hem från en lång cykel dag... men det va tjooooooockt nice... dagen såg ut så här:
jag vaknade halv 12 idag hehe. gick in på datan för att se om sammy va inne på msn med det va han inte... så jga ringde han vid 12 tiden ungefär ingen svara han låg säker och sov hehe. men iallafall så fortsatte jag och ringa vidare till andreas och fråga om han ville med... han var med wille som oxå cyklar, och båda ville med, super. men men så va jag tungen att cykla själv ennu en gång efter som att han sovit hos wille... men det gör inget... när jag kom fram tof jag 13.37 tåget har jag för mig... när jga kom fram till trångsund som e mycke närmre skogås rampen så va max,kevin,anton,danne,kevin och kevins kompis.... och några mer som sög där hehe. men iallafall så hade inte andreas och wille kommit tog typ 2 timmar innan dom kom fett sega... innan dom kom hade jag bara kört lite lugnt lite lätta trick... men men, när dom kommit precis då kommer typ 8 skajtare hatar dom fan... så det va helt jälva propfullt... och sen kom till och med 4 inlines åkare. så vi bestämmde oss för att dra till cop dirten i stuvsta, vi va helt ensamma TJOOOCKT NICEEEE och plus att dom hade byggt barklandning så det v skit mjukt så man kunde träna på fettaste tricken.... hehe. lärde mig fett fina 360 is... as glad för de faktist... men tyvär filma vi inte... kanske filmar imorn och lägger ut lite bilder och filmar... om vi skulle få för oss att filma och ta kort. hehe. men men jag tästa oxå tailwhip hehe. tjockt svårt med nice va nära på klara några gånger så e fett stolt... sen drog vi och käka sen till backa och tästa lite 360 sen drog vi hem... sen va det inget mer med det hehe. vi tog tåg hem och jag blev hämtad i vh så jga slapp cykla hela vägen till tungelest, hehe. när jag kom hem åt jag lite och nu sitter jag höär och funderar om jag ska ner ta en dusch eller ringa sandra och snacka med likte folk på msn. tror det blir sandra... och msn och en dusch imorn innan jag drar och hojjar hehe. pöööööööööööss hare göööött...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0