skönt att höra att den inte va bryten

Ahh, idag vakna man av att ens mobil bara vibrerar, det va min kompis som fråga om jag vill amed til skogås och hojja lite... jag va helt död men jag följde med iallfall... så jag hojja till vh, (suck) och tog tåget där ifrån till skogås. Det va riktigt chill när jag kom ditt, det va inte så många människor där så det va nice. Det kom lite mer folk typ vid kl. 2. så jag bestämmde mig för att tästa ett nytt trick som inte gick så jälva bra... farsan va tvungen att hämta mig kunde inte gå med ena fotten så jag hoppa fram med ett ben till bilen ski jobbigt är ju uppförsbacke till parkeringen haha *suck*  när han kom så fick han lasta in cykeln i bilen och jag sa hej då till sebbe och alla andra. när vi kommit ut till motor vägen så kom jag på att jag glömt väskan, så jag ringde sebbe och bad han lägga den i den långa uppförsbacken så farsan kunde hämta den... sen åkte vi hem för andra gången "smidiga" när vi kom hem så kolla vi på min fot den va blå och stor som fan, lite roligt men ont som fan.... så ja jag gick runt i huset och höll i allting för att inte få ont för det gjorde ont när jag hoppa på det andra bennet... så jag höll i allt jag såg och skutta fram;) respekt va:D ...

men senare om morsan hem som ringde sjukan... vi skulle va där 20.20, så jag åt lite snabbt och duscha sen drog vi... när vi va där så va vi 5 minuter försenade ( bara för jag va så jälva seg ) jävla uppförsbackar vid sjukhuset i handen haha xD... vi pratade med farbror doktor, och han sa att vi skulle vänta 5 dagar och om det inte va bättre då så skulle vi rynka skiten för skulle kunna ha en sprika i foten... inte bra! så jag fick nöja med mig med ett par krykor och bandage, men det va jälvigt skönt att hörra att det inte va bryttet ;)
nu har jag ingge mer att säga så hej då hareee nice  (mitt förta inlägg jag e så jälva duktig :D:D )

jag skriver mer än karins blogg iallfall ( aanderssson.blogg.se)  ;);)


Kommentarer
Postat av: karin

haha fyfan för dig viktor(a) jag blir ju bara tvungen nu o skriva mycke i varje inlägg (a) din jäääävel

2008-06-12 @ 22:46:52
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag e så snäll :D:D läs resten nu ;);)

2008-06-13 @ 16:27:15
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0