snadra<3

tjenarreeee. har precis kommit hem frå min lilla tönt snadra. hehe. vi gjorde itne så mycke. hehe. vi kollade på film, step up 2006, den va bra som fan tyckte jag hehe. men efter så kollade vi lite på tv bara... va itne lika kul hehe.. men men. vi skulle igentligen gå ut och hoppa studsmatta... hennes studsmata e jätte liten hehe... men iallafall så gick vi ner och det va vist blött hehe. glömde att det regnat.. men iallafall så gick vi och hämta våra skor och gick ut på backsidan hehe. hon hittade någon jälva groda... och jag hatar verkligen grodor så jag höll avstånd... ville itne ha den på min vita tröja eller på mig över huvudtaget... hehe. men iallafall så vågade jag mig fram efter ett tag och hon la den i något jälva vatten hahaa den dog nästan. hehe, då blev jag lite glad. hehe. men iallafall så såg sandra att hennes katt satt och slicka på altanen för det va små vattenbölar där hehe. hon bara stackars katt bara dricker vatten. då sa hennes pappa vadå vad fan dricker du da... hehe det tyckte jag va lite kul. men iallafall så gick vi till fram sidan och spelade lite fotboll jag va grym på kicka hehe. sandra sög.. hehe hon gjorde bara 6 kickar och skylde på att hon hade ont i låren ... ofta. men så gick vi in och kolla en till film som gick på tven.. någon dålig och hennes pappa glömde jag säga att han va på promenad med sin guuuzz... s vi va ensamma.. myyyysssiiigt. men sen kom han och vi gick upp på hennes rum och myste och kolla klart filmen... och sedan va jag tvungen att röra mig hemåt värsta livet det va i VH nu på kvällen alla ungdomar gick runt med spritt och öl... hehe. ölburkar över allt.. men iallafall så gick jag på bussen och sen kom några tjejer som va helt jälva packade alla satt och drack en jävla massa på bussen och abra skrek hehe skit jobbiga... men iallafall så va jag hemma efter ett tag och tog lite mat fanns en fin liten pizza som bara väntade på mig som jag svullade i mig...
men va fan nu måste jag ringa sandra hare nice tjaa...

Kommentarer
Postat av: Sandra ;)

haha min groda vah jätte söt juh;D och jah ägde dej på fotboll Äldkling;) , Älskar dej <3

2008-06-29 @ 10:49:19
Postat av: Viktor

hihih va grodan va ju söt... HOOOSTTT hatar den hehe

älsakr dig älskling

2008-06-29 @ 22:41:18
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0