stuvsta ( coopdirten )

shaa, kom nyss hem från en ryskigt nice cykling dagen såg ut så här:
vakna... regn tänkte fan ingen hojj idag. men sammy lyckades övertyga mig och sa att det va nice att hojja i regn... så det blev att fixa lite vattenmeloner och en vatten flaska med vatten i... och sedan hojja i regnet till VH station... hehe. sluta regna i slutet när jag nästan var framme.
men iallafall precis när jag kom upp till tåget så tänkte jag YES jah han med tåget men dörrana öpnades inte och tåget åkte iväg. FAN. haha
så fick vänta en kvart på nästa tåg men men det va chill.
när jag kom till älvsjö träffa jag sebbe där som skulle med till coop dirten med mig och sammy... vi tog tåget tsm och hojjade till coop dirten där sammy och hans fotograf björn var...
vi hojjade lite lugnt langa lite 360 på lila kicken iallafall jag.. hehe.

typ ett bra tag senare fick sammy fnat och ville köra 360 på stora kicken... och han lyckades släppa in mig i skiten hahaha. men men. han började och det blev en nästan hel han hoppade av på en 270... hehe. och sedan va det min tur. suck. men iallafall kom i hundra åttio och snurra och hoppa oxå av och landa hårt hehe. men va tvungen att tästa på en gång så att jag itne bangade ur senare... då gick det bra och jag landade med en fot på pedalen TJOCKT NICE. enligt samma (AWWSÖÖMEE) hehe. men men. till slut satt den cleant mer har jag itne lärt mig idag.. fick punka mot slutet och drog hem... nu sitter jag här och ska fortsätta snacka med sandra och sammy

SHAAAAAA    ( AWSSÖMMEEE )


Kommentarer
Postat av: Sammiii

SÅÅÅÅ coooolt! xD du bangade på nofootcancan din tönt :D de va såååå AAWSÖÖME jöö!

2008-06-30 @ 22:16:21
URL: http://hejjaghetersammy.blogg.se/
Postat av: Viktor

hahahahaha

2008-07-01 @ 14:24:20
URL: http://larsssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0