suck...

den här dagen har verkligen varit en stor suck... har inte gjort ett jälva piss på hela dan, va nyss nere och kolla vad Anton höll på med på datan hon gjorde något skumt hette typ google shup eller något fatta fan ingenting haha. på vägen upp fram trappan så ramla jag ungefär imitten av trappan och krykorna ramla ner till sista trappstegt, och jag fick en jälva problem när jag skulle ner för det finns ju inneting att hålla i när man ska ner i vår källa så jag åkte ner på rumpan (smidig jo jag vet). när jag hämtat krykorna och skulle gå upp igen så ramla jag nästan igen på samma ställe... går inge bra med krykor asså. men iallafall jag satt och titta lite på mtvm skit dålig musik så jag stängde av skiten och gick upp på mitt rum i den trappan upp till mig rum gick ju itne heler så jälva bra när jag va tre trappsteg ifrån slutet så ramla jag och det gjorde ryskigt ont + att jag fick åka ner på röven och gå alla dom där trappstegen igen... *suck* nu sitter jag här och funderar på att käka mellis eller sova....

ähh fan jag orkar iten... hej då går och äter lite gran och sen gittarjag till sängs hare niceee skriver senare igen ;) §§

(aanderssson.blogg.se)   skriver mer än henne och det här e liksom andra dan jag skriver... fatta seg hon e haha :D §§

Kommentarer
Postat av: karin

men käften viktor . jag råka ta sönder vår dator så jag kunde fan inte skriva i min blogg (a) smidig yeeees ;D . haha men du är itne heller så smidig som rammlar i trappan .. hahahhaha gissa om jag garvar just nu xD förlåt(a)

2008-06-14 @ 15:40:19
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0