svara.

tjena tjena, nu sitter jag här och försöker ringa sandra som jag ahr försökt och gjort ett bra tag nu. just nu e det upptaget och innan hade hon ingen mottagning... jag som lova att ajg skulle ringa men ajaa... får försöka lite i mellan åt.
annars sitte rjga och chattar med granarnas gäster från gbg, hon e ruskigt rolig och e en 92a dom kom typ i lördag eller söndags kommer inte rikgit ihåg men men. dom ska iallfall va här tills på torsdag och jag ahr faktist inte träffat dom en enda gång. sjuk jag är.
nu ska jag tästa ringa sandra igen. haha. (intressant, skriv upp det i ett antekningsblock).
ahh va fan det e fortfarande upptaget hon kasnke sitter och snackar med en annan kille. nej skoja, tjejerna ska man lita på. men nu ska jag fortsätta snacka med viktoria på andra sidan gatan. haha. sen ska jag försöka ringa sandra hela tiden tills hon svarar... hare nice....

morgon dagen ser ut så här.
jag går up (
blir nog rätt sent)
sen äter jag något... (kasnke)
sätter mig lite vid datan...
sen ringer jag sandra och är med henne... kanske sover där vet itne riktigt än men om jag gör det så skriver jag vel i övermorgon kväll, kanske hinner skriva något litet innan jag drar till henne oxå

ni får sova så gott sen alli hoppa.... själv ska jag itne sova än men iallafall...
ni kan ju oxå alltid drömma något litet sött om mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0