tEmy MK

tjena tjena... idag blev det varken att vara med sandra eller att cykla men men. så jag har inte gjort ett jälva piss idag asså... jag har verkligen haft skit tråkigt... jag va nyss nere och gjorde lite nice graffiti blev faktist nöjd med två av dom. så rästen av dom jag gjorde slängde jag... haha. efter jag ritat så gick jag direkt in i musik rummet och lirra lite trummor... gick rätt bra och jag klara alla låtar jag brukar spela super cleant even en av den svåraste blev grymt bra... haha. *stolt*

när jag kom upp från trappan så kännde jag bara faack va det luktar rök så jag fråga farsan va det va som lukta... haha det va tydligen anton som hade lagat mat... hans humburgare såg säkert ut som hans svarta hår... eller vad tror ni?

lite senare gick jag upp på rummet och lyssna lite på tEmy MK ft. malsor.... sen börja jag tänka att han måste ha MSN. så jag började leta efter den jag ville ha den för jag hade inte låtarna i datan... satt och lysna på han på hans myspace sida... han e faktist riktigt duktig på rappa... men men jag hiitade iallfall hans msn och jag adda han... han accaptera mig och vi började faktist snacka om massa annat än hans musik. han va en riktigt skön snubbe ska ni veta... men jag fråga till slut vart man kunde ladda ner hans musik så han gav mig två sider och jag tankade faktist ner alla hans låtar.... så den här låten under har jag att bjuda på, tEmy MK ft. malso - utbrända vingar en av mina favoo låtar med han. njut av musiken nu som jag gör...
har inget att skriva mer... så ha en bra dag... så skriver jg ikväll vad som hänt.. ska snacka lite med någon jag itne känner på MSN skit trkigt hare gött...




Kommentarer
Postat av: karin

smidiga anton .. (a)

2008-06-18 @ 17:07:33
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0