tjoockt nice...

tjeena... kom nyss hem, har vart i stan med morsan, vi köpte en as nice tröja till mig somiallfall jag tyckte va skit snygg... ochså köpte vi ett par skor det behövdes verkligen... skorna va nästan såna som brolle har... känner mig lite härmig nu asså haha. mne ahh tröjan va det ett stort tryck på hela magen och ryggen va vit. riktigt fin tyckte jag...

ikväll ska jag va med Sandra, och mina granar får gäster som vi oxå ska va med (låterkonstigtjagvet). men iallafall dom ska sova hos dom så jag hinner vel va med dom imorn eller övermorgon... lär bli chill. annars ska jag itne göra något mer. kanske sover hos sandra så det blir vel en rätt lång blogg imonr när jag kommer hem... (naaat) ni får itne veta någonting vad vi gjort...

hare GÖÖTTT.

Kommentarer
Postat av: karin

"ni får itne veta någonting vad vi gjort... "

tror alla fattar vad ni kommer göra xD pucko

2008-06-15 @ 15:40:05
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: anonym

lär dig stava

2008-06-15 @ 21:34:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0