tråkigt...

tjatja, tråkigt som fan säger jag bara haha, brosan fyller år som sagt var... igentligen skulle jag och klippa mig idag men hade ingen lust... just nu bråkar jag lite med karin haha hon vill ha en killes pea som hon tycker e snygg men jga ger den inte. hehe. men men senare blire tårta och bullar... gott som bara fan...

imorn ska jag nog till skogås med Wille och Andreas sen lär vel sebbe komma oxå blir niceeeee... men men om det regnar bvlirdet vel en stor suck igen... har nästan vart hemma hela sommar lovet.. har inte badat eller något har vart med sandra och cyklat annars har jag bara vart inne...

nu ska jag träffa min fjortis brolle vi hörs skriver ikväll
hare gött

Kommentarer
Postat av: karin

hahaha men till er som vill veta så fick jag den där killens pea, haha så snäll du var tillslut lille viktor :D

2008-06-22 @ 19:18:02
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: karin

hahaha men till er som vill veta så fick jag den där killens pea, haha så snäll du var tillslut lille viktor :D

2008-06-22 @ 19:18:18
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0