trött...

asså hej,,,,,,,, jag får fan damp. vad e det för jälva sommar lov... bara regnar hela tiden man blir fan arg... sen blir jag så jälva rött att jag inte har någoin moppe... e ju bara fjorton men men. jag ska nog börja plugga till mitt lilla moppe kort så kanske jag tar det när jag är fjorton så e det ju bara ut och glidda på engång när man e 15... men men jag pratade nyss med sandra älsklingen... la nyss på och jag börjar bli lite glad... för jag e så stolt över mig själv jkag har ju gjort om mitt rum nytt data bord och mublerat om. så stolt. vet absolut inte vad jag ska skriva nu. så ahh ska vel fortsätta skriva lite med folket på datan. hehe.

och imorgon har jag absolut inget att göra eller inga planer iallfall... kasnke träffar Pierre om det e nice väder... länge sen jag träffa den lilla apan... men men sen kanske jag pluggar lite moppe kort... kanske fan.. assåå... jag tror fan jag gör det nu haha
harree jävligt gött så syns vi vel kanske någon gång. pöööööööss
sov gott för er sen när nis ka sova..

Kommentarer
Postat av: karin

menmen ...

men ...

men men ...

men men men men ...

...

...

hahahaha ;D

2008-06-21 @ 23:48:49
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0