bläbläblä

sha!

igår hände det inte såp mycke jag gick inte till skolan ville ta det lite lungt med foten då efter som att den har blivit äckligt stor hahaaXD
men iallafall så prata jag för det mesta med nathalie och tittade på tv hela dagen.. satt lite vid datan oxå..
senare mot kvällen kom nathalie en snabbis men va tvungen att åka efter 2 timmar!

idag när jag vaknade så va min fot inte lika stor längre så jag tästade att stödja på denoch det funkade men gjorde fortfarande lite ont och den va lite stel.. men men jag e hemma nu med för att ta det lungt!
har itne gjort så mycke har suttit vid datan och snackat med nathaliten och kollat på lite tv.. mer har jag inte gjort..
så ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0