nathalieeee :D <33

hej hej :)

igår hände det inte så mycke gick till skolan haltande.. eller försökte gå som vanligt ch det funkade efter ett tag och detva skönt som fan så nu e det bara åt sidorna och sånt som e lite cepe.. :D ´snart blire att hojja igen yes yes! sen blire någ att spela trummor imorn älskar trummor asså
men men skit i det nu haha xD senare mot kvällen åkte jag mot nathalie. vad ska man säga.. den flumigaste dagen ever fan haha xD jälvar vad vi garvade åt allt haha :D
vi gick ut och gick en stund.. det va skönt med lite luft.. och hon va helt jälva flum hahaha hon råkade säga rakarns när hon såg ett rägg numer där det stog "rash" och det finns ju bara 3 bokstäver på en bil xD så dum! haha xD
ah det va kul när man va där det lovar jag men det kanske inte låter så kul men fy fan det va kul :D

nu idag så åkte jag till skolan skit däppig som fan... men men började med läsning/svenska.. fan vad jag låg efter men men kom iallfall i fatt alla fast fattade fan inget haha xD men men sen blev det engelska åh vad jag älsakar de.... NAAAAAT!!!
men men sen va det bild där vi ritade något jävla simpelt rum, ingetmer med det.. så senblev det köttbullar mot lunchen efter... det va fan gott haha!
men efter blev det slöjd där vi skulle förberda våra jälva skåp sak men men det blir nicce nice.. kommer vel en fin bild på min och simpas fina jälva hyllor hahaha xD grymt.
men allafall efter så blev det idrott där jag inte va med efter som jag hade ont i foten.. så jag och johnny gick till parken och hämta äpplen och svulla! fint!
men men senare drog jag mig hemmåt bara satte mig vid datan med två köttbullsmackor haha och väntade på att morsan skulle komma med mitt/mina wax burkar hehe.. hon köpte vå st så det skulle räka ett tag xD lite smart tyckte jag. gammalt wax e bättre sörru.. men men senare kom hon så jag hoppade in i duschen och fixade mig sen ochs edan drog jag mig till nathaliten.. och vad dum jag kännde mig mot henne men det blev bättre mot när jag skulle hem älsakr dig nuttnutt som dina vänner kallar dig haha xD
men men nu har jag ätit och måste ringa nathalie så vi hörs fan

sov gott! dröm om mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0