sammy och berglund! smuuuutt

shaaaaaaa!

började med att på fredagen va jag ute med bloman vi hade det lite chilll men men orkar inte snacka om vad vi gjorde och bajs men men senare drog jag till pierre hans morsa hämtade mig vid konsum chill!
vi kom in och jag visade mina "skills" i graffiti studio haha jag toyade lite och som vanligt så tycker såna sopppppar att det va snyggt men men haha xD
senare lirrade vi lite ps3 gta4 haha aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaasssss nice!
men sen blev det film som jag typ inte såg efter som att jag halv sov efter som att jags kulle upp tidigt imorn
men men varje gång jag somna va pierre på haha xD så somnade han själv då jävlar kunde jag inte sova efter som att den jäveln snarkar haha XD men men sen funkade det.

dan efter åkte jag hem från han 9e men skjus av hans morsa som ändå skulle handla kunde skjusa upp mig! CHILL
men men snackade med sammy och så för vi skulle iväg på någon street show i hammarbybaken och jag viste inte hut jag skulle komma ditt men jag fick möta dom i sthlm söder så ja åkte ditt och dom va redan där när jag kom ditt!
och allt va så jävla jobbigt för jag ahde glömt mobilen hos pierre men men
vi gled vidare mot showen
men när vi kom ditt va hoppet hopplöst och han nu va fan det heter som säger vilka trick dom gör skulle farsan vara bättre och han vet inget om cykling HAN SÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖG
men men vi orkade itne titta på det skiten så vi gled till skogås där det va proppat då vi hojjade till farsta strand tog tåget till älvsjö sedan till stuvsta där vi besökte coop dirten och va fan va det dom hade gjort där!!!! taggit bort kicken för att bygga om fan vad surt inte vår dag men men1
vi gled vidare till coop (affären) och köpte glass och dricka och bara satt och chilla och sendan blev det björnsan igen d'r det sög för det va fullt!!!!!!!!!!!!
men men så vi drog runt i hela jälva söder och streeta eller aaa "streeta" för min del ahhaha xd
( berglund inga komentarer! )

men iallafall så gled vi sedan till skogås då det börjar mörkna lite!
men det gjorde inget när vi kom ditt va det 5 st där as skönt och 2 av dom drog så bara tre st fast sen kom en till men iallafall ibland va dom vid dirten och vi hade parken föross själva riktigt skönt!
nötte spine och wallride inge mer med det.
sen blev det mörkt så vi bestämde oss för hem vägg där jag fick vänta själva i 20 minuter bara för att deras tåg kom på en gång haha! sen kunde jag inte heler ring efter skjus hem efter som att min mobil va hos pierrre...
men men när tåget kom så gick hem resan snabbt tills jag kom till vh
då tåg helvetet sluta åka mot tungelsta för dagen!!!!!!!!!
så jag hojjade  180 hemåt längstvägen då det går snabbare!

vid skolan möte jag anton och min grana som jag fick sälskap av, när jag kom hem åt jag min mat och sedan ringde jag nathalie :) och nu sitter jag här och bara döööööööööör typ ! men men orakr itne skriva mer förutom att jag ska till skogås imorn om ni ville veta!!!

hare nice och sov gott <6

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0