skogås bike fight

sha!

sry att jag inte har skriver så mycke nu på sistonde och allt sånt fuckt up men men
i helgen va jag iallafall i skogås bike fight (en cykel grej)
rite.se och wtb va där och sponsrade och sålde lite grejer, böjde med lördagen då det va tävling för ht i park, några av vännerna va med! alla avvännerna gick vidare utan än som inte ville mer.. så det blev final för dom och den ena lyckdes kravla sig upp på 3dje plats och fick massa jävla grejer! grattis till dig john!
efter tävlingen och imellan allt och så, så körde jag lite dirt med sammy och rille!
men efter en kort stund va det tävling för 16 åringar och uppåt! så då a självklart söderström med och det kan ju inte va så svårt och gissa vem som vann då,,, så klart martin... hehe xD
men iallafall efter stande jag itne så lång stund.. drog runt 7 eller halv sju kommer itne ihåg men men
när jag kom åt jag ringde natha och sen gitta till sängs..efter som jag skulle upp 8a på söndagen för en till bike fight.

men iallafall så vaknade jag 8a som jag skulle på söndagen och gck upp och gjorde några mackor som jag skulle käka senare mot dagen xD
men iallaflal så hoppade jag tåget som skulla va framme vid 11.. typ halv 11 åkte jag tror jag men men
när jag kom ditt chillade jag mest med sammy oc rille men jag och sammy körde ox en lite del
typ iställe för att kolla när 16- och upp i dirt som det va nu på söndagen så körde vi i park och sluttade med att vi åkte spine skint smutt efter ett tag! nice nice!
senare blev det att nötta t-whip, som gick rätt bra över råterade det brukar jag itne göra! aha!
men ialllafall så bestämde vi att åka till björnsann halv 6 så det gjorde vi efter att ha kört lite mini ramp..

det va int så jäölva smutt i björnsan hade lite ont hör och var... (käft berglund hahahaha)
men men det sluttade med en rulltårta i ansiktet heheheh xD tack rille.. XD
men men! jag drog hem runt 21.00 tror jag iallafall, då gjorde jag hamburgaremed bröd sen gick jag upp och snacka tele och satt vid datan!

sen kunde jag fuck inte sova så somnade 4
så nu har jag vrt helt död och skit surig hela jävla dagen i skolan!
gårdagens och dagens outfit KANSKE kommer senare!

Kommentarer
Postat av: Karin

skittråkigt inlägg men du skrev iallafall :D

det är bra viktor, man ska lyda mig :D

2008-09-15 @ 17:32:38
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Karin

förästen.. måste du skriva "mackor" :( jag är ju hungrig :(

2008-09-15 @ 17:34:30
URL: http://aanderssson.blogg.se/
Postat av: Ingrid

du är söt. synd om dig när en söt pojke som du har ont i foten. webcam sex?

2008-09-15 @ 20:02:57
Postat av: Moa

hahhaha, ingrid, vem fan är det? låter som en gammal tant! xD hahahaha, kör på viktor x)

2008-09-15 @ 20:06:09
Postat av: Viktor utan Q

fuck off moa hon kanske e as het xd

2008-09-15 @ 21:28:50
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Ja jag är en tant och ja jag är fett het

2008-09-16 @ 10:46:41
Postat av: Viktor utan Q

buuujaaaaa :D:D exakt vad jag behöver

2008-09-16 @ 14:53:59
URL: http://larsssonn.blogg.se/
Postat av: K

haha gulligt en tant lär sig från ungdommar "fett het" :D

2008-09-16 @ 21:26:20
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0