yes!

sha!

idag började det med att morsan väkte mig tidigt för vi skulle till sjukan runt 8.00 och kolla min fot. började med att vi gjorde oss klara och sedan skickade vi anton till skolan sen åkte vill till sjukan och kollade min fot.
först fick vi stå där i en timme och vänta det va så fullt...skit jobbigt. 
men tillslut kom vi in och då kunde han inte säga vad det va om den va brytten eller stukad... för den va för svullen haha kulkul haha. 
så vi blev tvunga att åkta till handen termenal och rynka skiten.. när vi kom ditt väntade vi bara i 10 minuter sen fick jag följa med in och rynka den.. det gjorde as ont när dom skulle snurra och skit på den men men! 
vi fick inte veta svaret för vi va tvungna att åka till backa till tungelsta sjukhus igen för svaret.... surt... 
men vi stanade och tog en glass på vägen hem gott gott. 
mennär vi va vid sjukan så sa han att den bara va stukad och att jag skulle försöka börja gå på den.. 
så när jag kom hem gick jag runt på den utan kryckor fast det gjorde svin ont.. vad som hälst för att inte ha kryckor i skolan.... men men vi lagade morsan och jag åt det så klart och sen har jag bara suttit vid datan och ritat... 
pratat lite med nathaliten har jag oxå.

ikväll kommer nog nathalie en stund mys mys!
mer händer nog inte... !

ha det bra!

Kommentarer
Postat av: Manda <3

Sv: Haha okej, lycka till i cykeltävlingen och med foten ;D

Ha en bra kväll du med :)

2008-09-03 @ 19:46:30
URL: http://xmandaaaax.blogg.se/
Postat av: Karin

mmmmmhjo . 1-2 inlägg om dagen :) gud vad du ljuger ibland alltså lillen :)

2008-09-05 @ 19:33:16
URL: http://aanderssson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0